Du-te la conținut

ANUNȚURI - Fundația Monumentelor Istorice Brașov

Omite meniul
Omite meniul

CONCURS de ANGAJARE

Fundația Monumentelor Istorice Brașov, cu sediul în Brașov, Șirul Gheorghe Dima nr. 2, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână, a funcției vacante de:

Inspector de specialitate, clasa IA, grad profesional Superior din cadrul Departamentului Financiar, de Administrare Clădiri de Patrimoniu și Organizare Evenimente

Condițiile de desfășurare:

Data organizării:
- data publicării anunțului: 04.09.2025
- data limită până la care se pot trimite dosarele de înscriere: în termen de 10 de zile calendaristice de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 04.09.2025 – 18.09.2025, ora 16:00, la adresa de e-mail diana.micu@fmibv.ro.
- interviului: 24.09.2025, ora 14:00, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, Bulevardul Eroilor nr. 8

Condiții de participare:

- să îndeplinească condiția de studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe economice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției de minim 7 ani, în domeniul administrației publice;

Bibliografia/tematica:

1. Constituția României, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica: Constituția României, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
2. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
4. Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare; cu tematica: Capitolul II, Capitolul III și Capitolul IV.
5. Legea 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general
6. Legea 422 din 18 iulie 2001 (**republicată**)privind protejarea monumentelor istorice
7. Legea nr. 153/2011 privind măsuri de creștere a calității arhitectural-ambientale a clădirilor, modificată și completată de Legea 166/2016

Atribuții stabilite în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului:

1.    Introduce lunar în programul informatic situația centralizată privind monitorizarea cheltuielilor de personal pe capitole și articole bugetare
2.    Operarea la timp a facturilor de la furnizori pt. prestații diverse, precum și a plăților către aceștia;
3.    Centralizează situațiile financiare lunare ale Fundației și ține evidența acesteia
4.    Ține evidența analitică pentru conturile Fundației
5.    Asigură prelucrarea datelor din conturile Fundației
6.    Întocmește balanța, bilanțul și contul de execuție ale Fundației pe baza actelor contabile înregistrate
7.    Încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli.
8.    Răspunde de arhivarea documentelor cu care lucrează și de păstrarea acestora
9.    Întocmește adeverințe pentru salariați
10. Întocmește referate de specialitate, informări de Consiliu Local, proiecte de hotărâri
11. Participă ca membru de comisie conform cu dispozițiile de Primar emise în acest sens
12. Întocmește lunar anexele financiare ale rapoartelor de activitate ale colectivului Fundației
13. Ține evidența zilelor de concediu de odihnă și a învoirilor
14. Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile și verifică corelarea acestora
15. Participă la elaborarea bugetului anual al Fundației
16. Colaborează cu toate compartimentele și serviciile din cadrul Primăriei Municipiului Brașov pentru ducerea la îndeplinire a activității Fundației
17. Duce la îndeplinire toate sarcinile stabilite pe cale ierarhică
18. Își pune la dispoziție toate cunoștințele pentru buna desfășurare a activităților din instituție și răspunde în mod colectiv de nerealizarea acestora
19. Respectă Regulamentul intern de funcționare și Codul de Conduită ale Fundației
20. Răspunde de păstrarea secretului de serviciu, precum și de secretul datelor și al informațiilor cu caracter confidențial deținute sau  la care are acces ca urmare a exercitării atribuțiilor de serviciu

Candidații vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute mai jos în termen de 10 de zile calendaristice de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 04.09.2025 – 18.09.2025, la adresa de e-mail diana.micu@fmibv.ro

Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere (model aici);
b) copia cărții de identitate valabile;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut pe o poziție similară în administrația publică,
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specific, după caz;
f) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare.

Documentele care constituie dosarul de concurs se transmit scanate, cu obligația candidatului de a prezenta comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcție în cazul promovării concursului.


Relații suplimentare se pot obține de la sediul Fundației Monumentelor Istorice Brașov

Date contact: Tel: 0754-369964, e-mail: diana.micu@fmibv.ro.
Persoana de contact: d-na Diana Micu – Director General.
DATA AFIȘĂRII ANUNȚULUI: 04.09.2025

Înapoi la cuprins